Varemodtagelses-assistent til Imercos hovedkontor

Drømmer du om at udvikle dig i vores spændende virksomhed, og har du interesse og flair for tal? Så har du nu muligheden for at blive en del af Imercos regnskabsafdeling.

Afdelingen og stillingen:

Til vores regnskabsafdeling på Imercos hovedkontor i Herlev søger vi en ny kollega til en fast stilling på 37 timer pr. uge. Du vil indgå i et team på 13 engagerede medarbejdere og vil primært komme til at arbejde med forskellige opgaver inden for varemodtagelse og servicering af butikkerne.

Dine opgaver som varemodtagelses-assistent:

  • Assistere butikkerne med varemodtagelsen
  • Klargøring af butikker til status
  • Behandling af leverandørfakturaer 
  • Opfølgning og bogføring af manglende modtagelser
  • Opfølgning på restordrer
  • Optimering af processer.

Bidrag til jobbet med dine erfaringer:

  • Du trives med at have flere bolde i luften og kan følge dem helt til dørs
  • Du har kendskab til Navision - dette er dog ikke et krav
  • Du er klar til at yde en ekstra indsats ved behov
  • Du kan arbejde selvstændigt, men nyder også at være en del af et godt team
  • Du er typen, der ser muligheder frem for begrænsninger
  • Du trives med at arbejde i et travlt miljø med stramme deadlines.
  • Du har flair for Excel og IT generelt.

Det er desuden vigtigt, at du har fokus på kvaliteten i din opgaveløsning, og at du motiveres af at skabe struktur i arbejdsopgaverne. Du tager gerne imod nye udfordringer og overholder dine deadlines. Du behøver ikke have erfaring fra en lignende stilling, da du vil blive lært systematisk op i det, du skal arbejde med.

Vi tilbyder:

  • En fuldtidsstilling med dygtige og engagerede kollegaer
  • Personlig udvikling og grundig oplæring
  • En uformel omgangstone med fokus på humor, sammenhold og fælles ansvar for levering af bedst mulige resultater
  • Kantineordning og sociale tiltag
  • Pensionsordning, sundhedsforsikring og personalekøbsordning samt øvrige rabataftaler.

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Teamleder Sanne Clausen på scl@imerco.dk eller tlf.: 2199 4197.

Vi afholder samtaler løbende og forbeholder os derfor ret til at fjerne jobopslaget før sidste frist, hvis vores nye kollega til Regnskabsafdelingen bliver fundet før.

Vi ser frem til at høre fra dig 

Imerco er Danmarks og Skandinaviens største butikskæde inden for køkkenudstyr, borddækning, gaver og boligtilbehør. Vi har mere end 160 butikker fordelt over hele landet.  

Vores webshop Imerco.dk er i rivende udvikling og får et stadig større sortiment, der kun findes online. Vi er i alt ca. 1.600 ansatte med hovedkontor i Herlev. Hos Imerco har vi et uformelt og positivt miljø med gode sociale relationer, hvor vi samarbejder på tværs af organisationen.

 

 

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Del på Google Plus Udskriv Tip en ven
Frist:
Kontaktperson:
Sanne Clausen Teamleader & Financial Controller 21994197
Jobområde: Økonomi
Stillingstype: Fuldtid
Startdato: 1. juni 2025
Imerco A/S
Smedeholm 16, 2730 Herlev
CVR-nr. 26 57 25 17