Imerco søger lige nu en medarbejder til vores kundeservice
Nu har du muligheden for at blive en del af kundeserviceteamet på Imercos hovedkontor i Herlev. Vi søger en ny kollega til vores kundeserviceteam med tiltrædelse 1. juli 2025.
Du vil komme til at hjælpe vores kunder og butikker over telefonen med bl.a. webshop ordrer, lagerstatus og kundeklub. Du får direkte kontakt med Imercos kunder via telefon, e-mail og chat.
Du bliver en del af et team, hvor den gode kundeoplevelse er i højsædet
Du vil få et spændende og alsidigt job, hvor det bliver din opgave at samle trådene og videreformidle informationer på let forståelig vis. Desuden bliver du en del af et team, som spiller en central rolle i Imerco. Vi prioriterer fællesskabet og formår altid at have det sjovt. Vi har travlt og vægter det professionelle arbejde højt, ligesom vi altid sørger for at give kunden en god oplevelse.
Arbejdstiderne:
Arbejdstiden vil være 37 timer om ugen med varierende arbejdstid indenfor afdelingens åbningstid. Kundeservice er åben mandag – fredag, fra klokken 08:00-17:00 samt lørdage fra klokken 10.00-14.00.
Om dig:
Du skal regne med at det både bliver travlt og sjovt.
Vi søger derfor en kollega der er entusiastisk og kan opretholde en venlig og professionel tone selv i pressede situationer.
Du er den helt rigtige for os, hvis du
Kandidater med erfaring i salgs- og kundeservice vil blive fortrukket.
Vi tilbyder desuden:
Er der noget du gerne vil vide?
Tiltrædelse 1. juli 2025.
Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os. Du finder kontaktinformationerne til højre i denne annonce.
Vi glæder os til at høre fra dig!